Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Nu kom min tös hem....

Ledsen över att inte blivit bjuden på kalas....
Hennes kompis på lekis ska ha kalas och på bus-palatset (11 stycken) och hon blev inte bjuden.
Men att föklara för henne att hennes kompis inte ville bjuda henne, ja vad ska man säga.....

Så nu har vi bestämt att hon ska ha kalas i lokalen och bjuda på Tacos och ha DISCO.....och hon ska bjuda hela sin lekis grupp. Ingen ska bli utstött, kosta vad det kosta vill. (Får väll ringa mormor om ett bidrag)

Men jag tänker inte bjuda HENNE sa hon direkt....

JO gör det sa jag.....

Så nu har hon gett sig....och ska bjuda henne oxå.

Tänker jag fel så rätta mig.....?? Hur skulle ni ha gjort....


Kommentarer
Postat av: Helen

tycker du gör helt rätt.. men jag förstår svårheten i att förklara varför hon inte blev bjuden.. lättare att förklara att hon är bättre och bjuder alla...

undras om det är så att det är maximum 10 pers på buspalatset.. nä inte vet jag... man vill ju hitta en snäll förklaring så klart varför hon inte blev bjuden... suckar... barn kan ju vara så grymma.. hur gamla är dom? kram

2009-02-16 @ 14:12:12
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Helen

ah 11 st menade jag förstås.. tyckte det stod 10 å nu känns den förklaring inte lika bra när det blev 11.. hmmm

2009-02-16 @ 14:13:07
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0