Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Har varit hos grannen ikväll....

Nu är jag lite trött, tittade på Så ska det låta. Brolle Jr e ju så himla bra får ju rysningar i kroppen. Vilken grabb och vilken röst. Man tänker tillbaka på den goa tiden i Bergsjö..ojoj sa jag för mycket nu igen.

Saknar den lite grann, Bergsjö parken....vilka nätter man hade där.....!!
Näe nu säger jag inget mer....ha ha.

Måste nog försöka sova någon timme men lite pirrigt är det, pga tävlingen.....
Jag vill så gärna vinna....min data e ju helt bakom. (För någon dag sen skrev den baklänges men det fick jag ordning på)
Eller så är det jag som är bakom...??

Elin sover sen länge i sin säng....i morgon vill hon åka skidor så vi tar nog en promenad till skidstadium.
Kanske en termos Oboy och  mackor göre sig plats i ryggsäcken.
Så nu hoppas vi på kalas-väder i morgon.

Olowf åker med sin moster till stugan för att åka skidor och bara få vara!!
Skönt att få vila från mamma i bland!!

Kram och go natt från mig och såklart ifrån Olelsi......

Kommentarer
Postat av: Helen

håller tummarna att du vinner datorn .. det är du värd

2009-02-28 @ 17:26:30
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0