Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

3 februari-09.

Har städat som ett fån bakom spisen (behövdes kan jag säga), råkade vrida sönder fläkten men det ordna sig till slut.
Vi käkade korv och pommes frites till middag. (jag åt Hot Dogs).
Har hittat lite tävlingar.....även vunnit i två stycken. JIPPIE!!
-Olowf sa ikväll...får jag se på mina skor!!!
-De e fina!!!
-Jag ska ha dem på dagis, bara så du vet mamma!!!

I morgon ska jag röja i sovrummet....ska gå upp på vinden oxå. Får se om jag får undan lite kläder. (och allt annat).

Elin längtar efter pannkaka ska ringa mormor och morfar, höra om de ska äta det i morgon??!
Hon längtar efter blod-pudding oxå.....
Usch fy, tur att mormor och morfar finns att ringa på!!!

Vår lilla MY är dålig, hon är ca 14-15 år. Hon bor hos min granne och hon kom och berätta att hon var dålig.

My är en katt, så ni vet!!

Näe nu ska jag krypa till sängs snart!!

Hugs Nettan och Olelsi.

Kommentarer
Postat av: Helen

blodpudding som är sååååå gott.. älskar det.. även mina barn... oj skrubba bakom spisen.. nu sa du nåt.. det var läääääängesen men inte idag.. är inte pigg alls

kram

2009-02-04 @ 08:19:32
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0