Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Varför spara till sista dagen....

Nästa år ska jag gröne börja köpa julklappar i tid.....då kanske alla får en hel hög med julklappar.
Det värsta jag vet är att rycka åt sig något bara för att finna någon julklapp.
Till barnen kan man ju börja spara och slå in och sätta lapp på....

Jag har ju snart två barn som fyller i mars....
Mamma i april...
Elin och pappa i maj...
Syrran i juni...
Sambon i juli...
Jag själv i augusti
1 bonusbarn i september
Simone i november....

Lika bra att börja på....för det dyker ju alltid upp någon fler under vägen. Tror jag ska inhandla något som jag själv vill ha oxå...(hahaha låter som jag är missnöjd men det är jag då inte).

Men jag är lika varenda år.....fast i år satt det lite i pengar måste jag erkänna!!
Blir lite så när man fick så himla sent beslut om Fkassan. När det liksom är bara jag som har inkomst....
Shit vad jag babblar ikväll!! Men har ingen och prata med här hemma.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0