Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Svettas som en gnu....

I morgon ska jag ringa Spec.mvc.
Jag har fortfarande ont i magen till och från sen svettas jag som en gnu och är super trött.
Mellan varven så fryser jag...Illamående.

Vad är detta ??

Lika bra och kolla upp det....men bäsen boxas på som vanligt.

Min sambo sa i dag att jag var så kräsen på mat nu för tiden....men mår man illa så e det ingen ide att sätta i sig en massa mat.

Konstiga ideer kan man ju få, jag dricker ju MJÖLK som aldrig förr.

Mjölk drack jag förrut bara typ tre ggr i månaden förrut och nu dricker jag jämt!!

Näe ni nu ska jag kika runt lite men vi höres om en stund.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0