Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Skickade för någon vecka sen till en blogg vän.



Igår när jag hade städat och hade som ondast fick jag en trevlig överraskning. En av mina fantastiska bloggläsare hade uppmärksammat när jag bloggade om trocaderokaramellerna som bara finns i norr (fast eventuellt ska de gå att få tag på även i Stockholm, men var är frågan?) Ett handskrivet litet brev tillsammans med karamellerna och därmed hade Nettan gjort min dag! Det är otroligt vilka omtänksamma människor det finns i vårat avlånga land! Obs:Kopierade detta från hennes blogg.

Blev så otroligt glad, att just hon blev glad. Vad lite kan göra mycket!!!
Vill oxå gratulera dem till sonen.
Sköt om er nu alla tre!!
Tiden går så fort när de är små....

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Vill just du kika in på hennes blogg så här kommer länken:
http://saos.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0