Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Klockan 09.00 i går ....(söndag)

Blev jag väckt med fika på säng, de smög upp och fixade fika till mig och sambon.

Vi fick saft,saffransbullar, pepparkakor och Dumlegrottor på en bricka till sängen.
Där vi myste en liten stund innan det var dags och kliva upp.

Dagen i går var full av mys och lite pysslig nu före jul.

I morgon kan barnen sova ....då har de jullov.

I går kväll var vi över till våra grannar och barnen gick ut lite senare med deras dotter och hade snökrig, det slutade med att det var 5 barn / 3 ungdomar ute på gården i det snöiga vädret!!


Näe nu får det vara bra för en stund, ska gå till köket och dricka lite kallvatten.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

svar jo jag ringde o pratade med min mor som också föreslog dom där dropparna! Det ska jag införskaffa! :) Nej jag har som inte ätit något speciellt som jag tror han kan ha reagerat på, tror han sväljer för mkt luft eftersom jag har så otroligt mycket mjölk. Provade massage och allt möjligt, bar honom med magen neråt på min arm men han slutade inte skrika förrens han pruttat några gånger.



Ja och som jag sa till mor min igår, jag tror aldrig jag blivit så glad över ett par pruttar någonsin i mitt liv, hon svarade då att det är det fina med att ha barn, man uppskattar det lilla :P haha



kram

2009-12-21 @ 10:53:39
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Åh, va roligt ;D Gillade du produkterna då?

2009-12-21 @ 10:56:02
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0