Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Ja äntligen kan jag skriva några rader...

Var på Bm besök i dag med Glukos belastning, värdet var bra så det känns skönt.

Fick även tid för tillväxt ul. i slutet av januari.

Men mitt blodvärde var lågt så jag ska vara fastande på måndag och ta prov i armen.

Den 7 januari ska jag på Ögon koll igen...

Jo i dag på eftermiddagen var jag till doktorn, för att förlänga min sjukskrivning. Så en månad till sjukskrev de mig.
Så i slutet av januari ska man till läkaren igen....(klipp kort känns det som).

Nu har min kusin och hennes två barn varit ned på besök....jag bjöd på kaffe och nybakta muffins.

Näe nu ska jag kika runt lite...så kanske vi ses om en stund igen.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Hoppas du inte missade min kommentar jag lämnade förra natten, la den längre ner bara av säkerhets själ;-)



Du har en utmaning inne hos mig;-)



Önskar Dig & Din familj ett riktigt Gott Nytt År!



Varma kramar!

2009-12-31 @ 01:55:31
URL: http://www.duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0