Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Go dagens, sista dagen på detta år.

I kväll ska vi till min kusin och hennes familj och äta Porter stek och potatis, där firar vi in det Nya Året!!



Återblick:
Men iallafall...så blev inte året 2009 som jag hade tänkt mig.

Ryggsäcken öppnades under skolans gång och det var en tung tid, fick en fundering vad jag gjorde med mitt liv.
Slutade skolan i år, började jobba igen inom hemtjänsten på ny grupp.
Saknar min underbara praktik plats som jag hade under skolans gång,
på Kyrkan. Mitt andra hem!!

Elin började klass 1
Simone började klass 4
Olowf går på dagis.

Många fina stunder oxå...har 2009 gett mig.

Men NU tar vi snart Nya tag, år 2010....kommer om några timmar.

Längtar lite....men känner oxå att detta år kommer bli annorlunda, lilla bäsen kommer i år.

**   **  **  ** ** **

**Vad ska NI hitta på ikväll???**

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.



Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas du får ett underbart 2010!!!

kram kram

2010-01-01 @ 20:58:05
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0