Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Fortfarande ensam....

Livet är inte lätt alla gånger för vuxna gubbar....men vem har sagt att det är enkelt.

Jag vet mycket väl och har oxå gjort tokiga beslut....men jag ville detta så gärna.

Varför kan inte just DU oxå vara glad för beslutet....

Näe i stället ska du försvinna säga att du är rastlös!!

Ja du säger så mycket tok så utifall någon känner mig och läser min blogg, så håller jag tyst.

Tänker på barnen, vill inte berätta allt. Därför blir det i gåtor....

Vi skulle ha mina föräldrar på middag i morgon men som sagt detta bådar jue inte gott....för du e ju inte hemma än och kommer du så, vill jag knappast ha mina föräldrar här.

Så less på DIG just nu och du ska vara far och föregå med gott exempel....

Undrar just om du redan då tappat din hörsel när du fick lära dig av den biten???

Det värsta är att jag tycker inte synd om dig längre....

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Helen

åh gumman. va lessen jag blir när jag läser.. å arg blir jag.. f-n att han ska bete sig så ... som sagt han ska ju vara en förebild...

grrr

2009-12-28 @ 22:16:29
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0