Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

En natt med ....

Funderingar....egentligen så har jag ju haft problem vid alla mina graviditeter men att få svart på vitt gör en mer fundersam.

Men ska vänta på samtalet i morgon i från läkaren. Får se om Uppsala vill att jag ska komma ned och läggas in i slutet av graviditeten eller om de tror att de fixar detta häruppe.

Har jag tur blir det enbart sprutbehandling.....puh och blä jag måste ta dem själv.
Jag har gett mig själv tidigare oxå men som sagt det tar sin tid och jag vill helst inte titta. Shit....och in i magen ska dem oxå.

Ja nu kanske ni förstår lite mer av mina funderingar....

Min lilla älskling i magen sparkar för fullt och vet inget om detta tur är väll det!!!

Min sjuåring som heter Elin frågade i dag:
Mamma kommer du att dö???

Vad ska man svara på det....alla ska vi dö någon gång men ingen vet när.

Då säger vi inte till någon att du är sjuk då mamma!!!

Jag sa att känner du lilla vän att berätta så ska du göra det.....

Bättre att vara rak och ärlig.....

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Polkahjerte

Hei. Jeg ville bare si lykke til med graviditeten. Jeg håper alt går bra. Jeg har selv vært så heldig å få tre små gutter og takknemligheten over det som går bra er grenseløs. Det samme er bekymringen når noe er usikkert.

2009-12-01 @ 11:59:37
URL: http://polkadott-syblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0