Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Det snöar fortfarande i Hälsingland.

Ja just det snön faller fortfarande här.
Härligt, hoppas att det inte blir halt för då kommer då inte jag ut på ett tag.

Det har kommit 1 1/2 dm.

Elin var ut och gjorde en snöängel i går kväll.

Undra just vad de säger i morgon när de vaknar.

Näe ni jag ska försöka sova en stund nu.....känner mig lite vinglig på bena nu, har halv suttit i soffan en stund nu.

Har bakat Dumle grottor igen ca 40 stycken, nu ska de väll räcka till jul. De vart mycket populära dessa sötsaker.

Kram på er så länge.....

Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Ps: Några har frågat mig vad A.A. står för och det är INTE Anonyma Alkolister utan det är Andra Avenyn som går på tvn på tisdagar.
Glöm inte bort det ikväll (senare).

GLÖM DINA BEKYMMER IMORGON KOMMER NYA !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0