Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Barna sover, sambon sover...

JA då fick man sitta ensam i natten igen då.

*Tyck lite synd om mig då*

Hur har ni haft det ikväll då??

Barnen och jag har haft en mys kväll, tittat på "I taket lyser stjärnorna". Druckit julmust...osv.

Längtar lite efter vardagen igen....
Ja jag e väll lite konstig eller så e det rutinerna som man längtar efter.
Den här julen var sig inte riktigt lik....

Bäbisen sparkar så den är det full rulle på fick precis en donk. Hockeyspelare det här med...och lite småkrafs neråt magen. Ha ha ha....

Ska kika runt lite nu...

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Alex

Blogg med tävlingar ofta om varor och designer , fakta , privatliv , mode , styling , artister , musik & Egen försäljning av smink =) Yojna ! // iubitaa

2009-12-26 @ 01:19:23
URL: http://iubitaa.blogg.se/
Postat av: Helen

usch det låter inte kul att vara vaken på nätterna.. är det ryggen som gör att du inte kan sova?? kram kram å ja jag tycker synd om dig

2009-12-28 @ 21:44:07
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0