Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

03:21..piip, detta funkar inte längre.

Jag tycker det är oerhört att man inte kan häva hem sig till familjen .....

Men sov borta då, det löser inga problem....

En spark i röven....

det borde du ha!!

Less på dig nu ....

Men tro inte att det är dig jag väntar på....Du får slicka dina egna sår i morgon.

Jag sitter enbart uppe för jag vågar inte lägga mig pga värk i mina fogar, då kommer jag väll inte upp nå mer det här dygnet.

Alkoholen förstör så mycket....bland fungerande familjer.

Men det finns hjälp att få men då måste du VILJA ha hjälp själv.

Du behöver proffs hjälp.....

detta funkar inte längre.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0