Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Du lovade komma hem vid fem....

Vi skulle hämta barnen hos mamma men det slutade med att jag gick själv. Du kom aldrig och har inte kommit än.....Nu sover två av barnen i sina sängar (Sim sover kvar hos mormor).
Själv sitter jag här och klurar....ska väll oxå snart lägga mig.

Elin frågade om hon kunde få vara vaken tills du kom ....men jag sa försök och sov en stund så ska du se att pappa är hemma i morgon, när du vaknar!!!!

Mina små troll-ungar!!!

Om jag kunde banka in att du är familjefar.....och man gör inte såhär!!!

Men jag har lärt mig att man kan inte lära om en annan människa.

Klockan e FAN 23.03 och du har inte ens ringt !!!!

VART ÄR DU????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0