Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Varför??

Jag är inte accepterad som "sonhustru".....
Varför släpper du inte in mig i familjen.....??

Kommer jag från en för bra familj.....
Vore väll bara possitift skulle jag tycka......

Man väljer inte svärföräldrar ....de får man liksom på köpet !!!

Jag känner mig utanför.....Jag tänker ALDRIG gå på nått mer som NI hittar på.
Ni kan ju alltid ringa min sambos ex........

Minns en gång då säger de till mig, ni kan väll inte gå på Bröloppet för NI har väll inga kläder!!
Vilket påhopp....
På festen vi for och nya kläder vi hade, där kunde de stå och gapa (skrattar lite än åt det).
De kanske gapar än....

Tror jag fick tyst på dem då.....

Ni kan glömma mig, jag vill inte vara en av Er.........

Jag trivs så bra ändå med mitt liv.....jag håller god ton när jag måste, för våra barns skull.
De ska inte lida för det...

Vill med detta säga.....
Att mina föräldrar skulle ALDRIG stöta ut er son......men ALLA är vi ju olika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0