Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Tänker på dej...

Många tankar nu.....
Simone som är så pigg.....
Min tös är sjuk.....
Men vad är det som gör dig sjuk...
Om jag bara visste vad som gör dig sjuk..
Men vi får vänta på alla prov-svar!!?

Saknar dej....
Du min "stora tjej"....

Ge mig styrka....för att jag ska kunna ge dej allt stöd och dina syskon de som de behöver.

Jag vet att jag kan och jag vet att jag är världens bästa mamma men ibland blir även jag ledsen och fundersam....

Men NI ska veta att jag ÄLSKAR ER mina trollungar (Olelsi).

Kommentarer
Postat av: Helen

men hej.. visste inte att du hade en blogg.. jättefin sida men blir lite skärrad av att läsa dina inlägg.. lite sorgliga... förstår att många tankar går igenom huvudet...

Här är iallafall allt bra bara de vanliga förkylningarna.. nu måste jag sova.. skriver mer en annan dag.. ska lägga till dig på bloggkoll så jag inte missar ett endaste inlägg :-)

ta hand om dig och familjen.. KRAM Helen I söderhamn

2008-09-27 @ 22:53:05
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tryck på kategorin tävling i min blogg och se om du hittar nåt kul ;)

2008-09-27 @ 22:56:05
URL: http://sandas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej ;) Den som får flest röster ska jag lotta ut sen, i en tävling, detta är alltså bara att se vad alla vill ha :) jag säger till när den riktiga tävlingen börjar ;)

2008-09-28 @ 11:23:58
URL: http://sandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0