Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Måndag....

Sitter här själv och ska försöka plugga lite..kan ju behövas nu när vi varit sjuka hela högen,
men tänker mycket på Simone. Inte lätt och släppa taget och bara plugga.
Min kusin har nyss gått hem, vi har druckit kaffe.
Vi har nämligen pratat i hop oss och ska börja med KICK start inom Allevo. Hon skulle hem och läsa lite till om det kulare om man är två som kör. Peppa varandra.
Skulle behöva gå ned några kilon jag.....haha några asg!!

Kul ska det bli.....

Näe nu ska jag börja plugga lite Etik och lämna in lite uppgifter.


Kram Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Helen

va är det du läser för nåt??

lycka till att gå ner några kg.. jag kämpar å kämpar... men har många kvar... kram

2008-09-29 @ 12:37:52
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0