Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Olowf har bytt dagis...

Han berätta för mig nu att det var snälla fröknar på dagiset....
de hjälper mig att klä på mig fast jag e jue stor mamma nu el hur?

Sen har vi en cool kille på dagiset.....han kallar mej lilla pojken.
 Fast du mamma han är mindre än mig, bara så du vet...

En dag fick jag tre mackor på dagiset, de var snål på mitt förra dagis.
(vad får de allt i från)

Fisk tycker jag inte om på det nya dagiset?
Gör du inte frågade jag?
Näe men jag åt tre portioner ändå....
(hahaha)


Min grabb Olowf pratar så gött om det nya dagiset, så mina ögon blir tårfyllda.

JAG ÅNGRAR SÅ ATT INTE JAG FLYTTADE ALLA TRE TIDIGARE........
MEN DET E GJORT NU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0