Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Ja då var den kvällen förstörd oxå då...

Min tös och jag var handlade....jag glömde och köpa glöd-lampor.
Sura miner när jag kom hem....HAN blir som ett litet barn.
JÄVLA ÖVERSITTARE!!
Tösen och jag fixade till hemmagjord pizza sen hade jag köpt en ny bearnaise-sås och det var oxå fel.
Nu har vi ätit under småprat.....sen blev han sur igen för att han har familj. Men gå ut du oxå då sa jag så himla snäll som man e.
Men det hörde till saken att hans brossas kompis hade gjort slut med hans tjej och det var det BÄSTA han gjort!!!
Så fick han lägga lite mer skuld på mig.....så jag sa att DU vet var dörren är om det e så himla jobbigt och ha familj.

Jag skiter fullständigt om han skulle gå NU......

MEN han gick till grannen, hörde att han sa det till dottern nu.

Vad ska jag göra ...känner mig så himla värdelös hela tiden.....

Näe nu ska vi baka lite tösen och jag.....måste bara få skriva av mej lite.

Kommentarer
Postat av: Helen

åh va jobbigt.. ibland känner jag så åsså.. dörren är där men det är nog för att P inte vill diskutera saker.. jag är så av natur att allt diskuteras innan det bestäms.. alltså stora saker inte tex klädköp men han vill aldrig å jag blir så arg över det.. men men.. hoppas ni blir sams snart igen å att det känns bra igen.. ett stort förlåt tycker jag du är värd å 1000 röda rosor

kram

2008-10-04 @ 20:01:32
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Lizelotte

Kul du. vad var det jag sa.. Om bean alltså..

2008-10-04 @ 23:34:27
URL: http://lisa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0