Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Nu är det sov-dags....

Ikväll fick lilla Olowf ont i magen, han somnade i mitt knä....
Funderar om det är Laktos på honom oxå.....
Elin somnade fort ikväll, hon har varit på brandstationen idag med lekis.
I morgon är det bad för henne och Olowf ska på dagis annars blir det till att ringa syster yster....Själv måste jag gå till skolan i morgon.
Sedan kör vi hela onsdagen.....sen har jag faktiskt ingen aning om den här veckan.

Sovdags för mig och barnen sussar redan sött!!

Kramar Nettan i Hälsingland

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Grattis - du vann hos mig på charlotte.nu! Maila din adress till mig på [email protected] så skickar jag vinsten med posten.

2008-11-19 @ 13:35:21
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0