Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

I går var det kalas...

I går hade Simone kalas hos mormor och morfar.
Ja hos moster Lisa oxå förstås......hon trampar jue på därhemma hon !!
Men inte lätt ohh vara ung och arbetslös. *tcker synd om henne* men jag är defenitift inte medberoende.
Annat var det när en annan slutade gymnasiet då var det bara och välja och vraka.
Går ju själv utbildning nu och ja vad ska man göra efter dessa två år......???
Jo jag har ju mitt jobb kvar inom vården.....kanske kan det bli kul att komma tillbaka dit igen med nya ögon.
Men nu var det ju inte detta jag tänkte skriva om så nog om detta!!

Håller ju på med ett projekt och samlar in tandborstar "Tandborst Jakten", det ska bli så himla kul och lämna över paket till "HJÄLP TILL LIV".

Om någon känner här ute i Blogg-världen att jag skulle oxå kunna tänka mej att skänka så hör av ER till mig så ska ni få min adress att skicka dessa till och om ni vill en retur tidning från "Hjälp till Liv" som ett tack från oss.

Please HJÄLP DESSA BARN , många av dessa barn / familjer har inte råd med en egen tandborste och heller inte tandborstar.

Jag  (vi) vill även TACKA COLGATE för ert stöd i detta......många glada barn/familjer.

Även NI frivilliga som hjälper oss med insamlingen.

TACK      TACK     TACK      TACK.



Kommentarer
Postat av: Lizelotte

Tack...:P

2008-11-07 @ 10:47:01
URL: http://lisa89.blogg.se/
Postat av: Lizelotte

Du har glömt att länka till denna tävling:http://www.muppsan.com/2008/10/tvling_26.html

2008-11-07 @ 10:53:44
URL: http://lisa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0