Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

En tur kväll...

Jag har vunnit två tävlingar bla ett presentkort på 250 kr, se här nedan och den andra vinsten är en burk med tabletter mot vikt nedgång.
Båda vinsterna var nått jag behövde just nu....
Min vikt måste nedåt och jag har en tös som fyller år på torsdag.....
Köper något åt alla tre barnen....så blir alla nöjda, får väll lägga till en slant men det kan det vara värt.

   Har bakat "snö-muffins" ikväll, otroligt goda.
   Mina grannar fick prova....ohh tyckte de var göör goda!!


Nu har barnen somnat för kvällen lite sent.....
men vi hade besök och de vart lite spralliga.

Syrran var oxå hit en sväng.....

HA EN MYSIG KVÄLL........

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej!! Grattis, tusan vad du vinner, jag har oxå en massa barnklädes tävlingar igång ifall du vill testa lyckan igen, och tävling där man kan vinna smycken från Dreams of Pearls. Kika in vettja ;-)

2008-11-04 @ 16:16:29
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0