Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Torsdag...

Idag var ingen bra dag, trycket över bröstet,  sovit dåligt..ja vad mer ska jag säga jo ledvärk som spökar el rättare sagt muskelvärk.
Men annars e allt bra, tror jag.
Har barnen hemma idag ...Vi har plockat vitsippor och gjort maskros snurror.
Ska väll ned och handla, tänkte fixa till lite kyckling me frukt och glass i efterrätt.
Smsar lite me syrran....undrar om jag kan få lite hjälp av henne sen till nån mer tävling man e jue liksom helt ny på den här fronten. Älskar tävlingar så jag hoppas på nån vinst för el senare.?!

Näe nu blev det tyst på uteplatsen lärer gå kika till de små.....(6 år och 3 år).

Ha en underbar dag / Kram från olelsi.

Kommentarer
Postat av: Lizelotte

Hej..
Visst kan jag hjälpa dig någon dag. Inte idag bara för nu måste jag plugga.. Kramar

2008-05-08 @ 14:13:34
URL: http://lisa89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0