Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Jag vet inte men jag behöver skriva av mej lite.......

Livet blev aldrig som jag hade tänkt mej, trodde jue för alltid att det skulle vara vi men vi fick fem år i lag (?).
Sen kom nått i mellan som jag vill glömma men ja så e livet sa alla till mej då....
Jag ser tillbaka har ett förhållande på 10 år bakom mej (en olycka som förändrade allt), ett pågående med 8 år, det är där frågan finns idag??

Det är fan inte lätt och leva Livet e ingen dans på rosor....
Vägen är taggig hela vägen för vissa människor för vissa inte och jag har nog haft det taggigt då och då.

Kanske mer än NI (mamma och pappa) vet om.....

Jag har en riktig vän och det är min syster....(Hon vet nästan allt, om inte så kan hon gissa sej till det).

Vänner har jag runt mej....

Det finns en till som betyder mycket oxå för mej men han finns i mina tankar dag och natt....Han kom tillbaks eller rättare sagt har legat som en vän i bakgrunden när jag behövt prata. Han har oxå pratat så det e inte bara jag som lättat på hjärtat.

Men jag känner mej klyven .....
Jag vill så mycke men känner mej kvävd av livet....

Mina barn finns och det e jag glad för ......Det är där jag behövs just nu och för alltid som en riktig mamma,älska- stötta dem.....Finnas för de tre små trollen.

Kärleken är död....kan kärleken dö bara sådär!!?
Varför är du borta ikväll??
Dina två barn undrar vart du är........kloka barn!!
De förstår mer än vad jag nånsin kommer att förstå, vad du gjort mot oss!!

Kramar nu ska jag sluta och  jag ska gå och gosa me mina kids.....

Ni vet jag ÄLSKAR ER.......





Kommentarer
Postat av: Lizelotte

Hej allesammans. Nu ar vi framme. Flygresan har gatt bra, men alla flyg var forsenade sen har vi ocksa blivit av med en resvaska. Men far vall se om vi far tillbaka den.. Ni far ha det sa bra dar hemma och krama om barnen fran mig.. Kramar Liza...

2008-06-23 @ 08:04:36
URL: http://lisa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0