Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

I try....

Jag har försökt skriva några rader till dej syrran men inte Lyckats....
Hoppas att du läser min blogg,nu när NI är i staterna!!??
Här nedan:
Hejsan Svejsan!!

Tack för de fina fotona du har på din sida, roligt att vi får se lite (barnen frågar). Elin frågar mycke om tvillingarna, de e sååå ursöta.
Wilma ligger på sängen här bredvid mej, hon vovar lite ungefär som hälsa från mej me....så NU e det gjort!!
Agneta ska låna henne en stund på eftermiddan, Agneta hälsar oxå till ER!!
Pappa har nog inte fattat att Ni e borta (skratt)....jo kanske lite då. Han klippte gräsmattan i går....
(Han sköter sej).
Simone saknar er, sover lite oroligt på nätterna........Längtar så OTROLIGT mycke!! Hon har sovit hemma hela tiden....! Retar gallfeber på de andra syskonen *skratt*. Hon träffade en kompis igår i Borgar-parken som heter Simon och är från Sundsvall. De ska träffas igen i morgon fredag.
Olowf är besviken för han såg jue inte mormor vid planet : VART E HON MIN MORMOR????
Annars e väll allt som vanligt de e förkylda.....
Nu ska vi ta oss en sväng ut och gå me Wilma......VI är jue hundvakt, de e jue nån som rest bort har jag hört!!
Sköt om ER och ha det så bra!!! / Nettan (lite avis.)

Ps; Vädret,hmm det blåser och e varmt i bland och ibland skit kallt!!! DS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0