Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Borgarparken och grill-kväll....

Lekparken med barnen en sväng idag , billigt och roligt för de små.
Senare på kvällen har vi grillat korv med några grannar, mysigt......NU e det sommar!!
Barnen e lite förkylda,sommar-knän (asfalts eksem) och Olowf har fått ett skärsår under foten. Ikväll sa han mamma ring dagis och säg att jag inte kan komma på nån dag (skratt, lill-gubben min).
Så jag sa VI har semester nu så inget dagis på jätte-länge!!!
Spelade även kubb ikväll....(som vanligt).
I går spelade vi oxå kubb då fick min mellan-tös en pinne vid ögat (stackarn), ojoj vad hon svällde upp så nu har hon blå-öga.

Kramar till er alla......

Kommentarer
Postat av: Liza

Hallo.. Hur ar det med Elins oga da? Lill gumman. Hur mar alla dar hemma. Sj har vi det jatte bra kom nyss hem fran bion. I morgon ska vi aka upp till stugan och vi kommer tillbaka hit pa sondag. Pa tisdag tar vi flyget ner till Florida kl. 7 pa morgonen..hmm.. Men det ska nog ga bra..haha Idag har det varit otroligt hett, horde av Emma att ni har skit vader.. Nu ska jag ga och sova, men vi far ha det sa bra och halsa alla..:D Kramar Liza.

2008-06-26 @ 05:51:43
URL: http://lisa89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0