Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Nu..ja just NU..

Det var tänkt att vi skulle åka till HÖGEN idag men det var så dåligt väder för att sitta 5 personer i en liten husvagn och trycka.....*asg*.
Så vi blev hemma i lägenheten,barnen har loppis på gården.
Sambon sover middag (lite klen,haha).
Själv springer man i mellan och kollar barnen och pysslar lite oh datan inte att förglömma (hahaha).
Har jue hittat en massa tävlingar MEN jag har då ingen tur inte.

Ska ta mej och koka en kopp kaffe och drömma om den gamla goda tiden.....
När vi for till Stockholm för att köpa en KÖRV mitt i natten......30 mil ..*asg*. Vilka knäppa grejor...man hade för sej.
Men grabben som jag höll av var jue med....
Minns sen att vi var barnvakt åt min syster på kvällen efter.....hon föddes i juni och det var i augusti har jag för mej..
Hon är 19 år nu, tiden går så jäkla fort!!!

Om tio år är min tös 18 år.....shit pommes-frites!!!!!

DET BLIR INGA RESOR MITT I NATTEN FÖR ATT KÖPA EN KÖRV!!!!!!!

SYRRAN drog i väg till USA, ingen körv där inte asg, hon är i FLORIDA nu.
Längtar lite efter dej lill-syrran......och mamma förstås.

Kramar till Er alla.................

HAR JAG GLÖMT ATT TIPSA OM NÅNs TÄVLING SÅ SKRIV EN RAD SÅ LÄGGER JAG IN DET OXÅ.........................

GÅ GÄRNA IN PÅ CHEEKY MONKEY ............DE HAR REA !!!  Man kan ha partyn hemma hos sej .......(LÄNK FINNS PÅ MIN SIDA UNDER LÄNKAR).  DE HAR GÖÖR FINA BARNKLÄDER och REA det säger mer än tusen ord!!!

                                CHEEKY MONKEY HAR REA..........!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0