Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Längtar....

På tisdag kommer *min syster och mamma* hem från en tre veckors semester i USA. Tänkte göra en smörgås tårta men less på de vanliga som man gör jämt. *HAR NI NÅGOT TIPS*??
Pappa tyckte vi kunde ta fram en ICA tårta som varit fryst!! (Det e min pappa i ett nötskal). (haha).

*LÄNGTAR*

Som jag skrev här nedan så ska vi vara glad att de överlevde i stormen.....MEN i bland kan det vara bra att vara med på nåt sånt här. Man sätter mer värde på livet och ta dagen som den kommer (inte stressa runt jämt). Förstå mej rätt...

Jag skriver om vad som hände mej och min ex-sambo kanske redan i nästa inlägg....vi får se!!??


MEN tipsa gärna om en god paj el smörgås tårta....(jag gör om ingredienserna till laktos-fri).


KRAMAR TILL ER ALLA.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0