Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Ikväll kom glass-bilen....

Köpte lite glass till barnen, grabben gick till grannen de hade oxå köpt glass så han bytte en av sina mot en av deras *skratt*.
Men det funka det med....
Man kanske skulle prova själv....
Har spelat kubb oxå me grannarna, alltså vi har så himla kul på våran gård. Jag storm-trivs här och mina barn me (hoppas jag) och sambon han har inget att välja på.
Nu ikväll ska min största tös sova hos en kompis....de andra barnen sover i soffan. De skulle kolla på Elias (båt-filmen).
Nu ska jag leta mej nån kul tävling.....

Kommentarer
Postat av: emma

hej!

tack så mkt.

jag är jätte stolt.

Hehe märks nog ;:(

kolla in bloggen imorgon .

kommer lägga ut bild på mig o min systerdotter joy då :)

2008-07-01 @ 22:24:54
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: emma

jag har faktist provat.

jätte gott att äta som godis eller ha i typ musli.

man kan jo inte veta förens man provat :)

2008-07-01 @ 23:33:16
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0