Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Go möran på Er...

Lördag och vi har bara grabben hemma, töserna har farit på Bjuråkers-stämman och ligger i husvagn med mormor och morfar och moster Liza.
Har varit på promenad med Wilma, kanon bra väder så himla skönt och komma ut på morgonen.
I går fick hon upp en grävling när vi var ut på sista svängen....det var kul och se henne agera.
Nu har hon lagt sej i sin korg igen,stackarn är väll inte van såna här promenader på morgonen. (skratt).
Vi ska gå mot Högliden vid tolv, då de har en bilutställning för crousing-bilar. Tar lite vatten med för det e en liten promenad igen!!
I GÅR var det tre åsk omgångar här...VILKET VÄDER!!! (pust tycker inte om åska men det gick bra).
Vi hade tänkt gå på AMORE och käka pizza och sitta ute .....men det regna och var kallt . Vår snälla granne sa jag har långt och stort köksbord så jag dukar långbord så vi käkade där i stället. Mysigt!!
TACK SNÄLLA GRANNE!!!

NU SKA JAG KIKA OM JAG HITTAR NÅN TREVLIG BLOGG ATT LÄSA............

KRAMAR TILL ER ALLA I SOMMAR-SOLEN...............OKI EN TILL ER SOM HAR REGN OXÅ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0