Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Mina små tomtar ....

Jag vet inte hur många ggr Elin frågat är det morgon nu mamma???
Men nu sover de sött i sängen...hihihi....
Tänk vad man längtades förr till morgonen och få frukt och paket i sin strumpa.

Minns en gång för länge sen då jag stoppa frukt, polkagrisar  och paket i mormors  långkalsong. Även i hennes makes kalsonger. (fast han fick nå segt-godis). Gröna kulor ....

Hahahaha TÄNK och få se mormors min när hon såg att tömten varit dit och lämnat lite godsaker till henne!!!

Hon ringde upp och nästan grät i telefonen......Vilken Lycka, en fullträff.....

Slut summering av detta......

Jag har världens goaste ungar......

Våran lilla mormor Ingrid, hon förblir alltid bäst. Vi var som bästa vänner, vi hade mycket kul....

Tänker lite xtra på dej idag Mormor Ingrid.....du är väll med oss ikväll.

GOD JUL MORMOR INGRID!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0