Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Mina barn efter gudtjänsten i Björkbergs kyrka....



Fotot har min syster tagit....
Efter gudstjänsten  var det fika och sen var det dans runt granen......efter det knackade tomten på.......

Vi var till kyrkan på julaftonen oxå kl.11.00, jag tycker att barnen ska få se vad kyrkan oxå säger men då fick jag bara Elin med mig. Då får barnen vara endel av gudtjänsten, hjälpa till med krubban.
En fin början av Jul-aftonen och på helgen.
Det bjöds på vackra sånger från prästens barn......!!!


Kommentarer
Postat av: Helen

fin bild.. kul att få med barnen till kyrkan i juletid... det är ju en högtid där kyrkan är vacker tycker jag... men kommer aldrig iväg själv.. kram

2008-12-28 @ 11:25:49
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0