Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Kvällen trampar in i min själ....

Dags att räkna de små fåren som hoppar ivrigt över staket....

Nätterna är jobbigast...då kommer tankarna i gång....

Jag hoppas att jag kan gå till skolan i morgon....

Magen är så orolig, mår illa så fort jag ätit nåt.....blir varm i hela kroppen, somnade på en stol idag (hahaha).
Ja på en STOL ni läste rätt.!!!

Jag är helt slut i kroppen (och knoppen).....bra med lite jullov (fast vi har uppg. då med).

Ingen vila och ingen ro....

Nu ska jag sova mina vänner och vakna med nya pigga tag i morgon....

GO NATT PÅ ER MINA VÄNNER!!!

Ps: Fick ett sms alldeles nyss......och ja inte blev man nå gladare för det!! *N* skrev inte så vänligt i det.....men jag tror eller rättare sagt han förstår nog inte hur jag haft det under dessa år, det tar sin lilla tid att komma över det.
Men jag ska fixa detta oxå, jag tar dagen som den kommer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0