Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Jag vart vaken till ca tre.....inatt.

Ja det var inte så kul och komma hem i går från staden......pappan har inte köpt en julklapp till barnen. JAG har ränt som en tätting i går för att fixa julklapparna. Även till hans son som han har med hon före mig.
I natt när han kom "hem" så tog han min plats och lade sig på......så jag fick sova i fotändan de få timmar jag sov.
Han sov på soffan, jag ligger på soffan i vanliga fall  för min rygg pallar inge mer.
Men det fanns ingen regel som gällde för mig i mitt eget hem.

Ja det är tungt nu.....jag hade köpt fel julskinka...den var för stor !!!!

Det är väll bara och frysa ned och göra vad som helst med den sen.

Man kan inte bli annat än less......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0