Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Go möran....

Idag är det lördag och barnen ska följa med sin pappa på julmiddag.
Elin längtar så efter att träffa släkten.......

I går käkade Elin och jag taccos, hon ville överraska pappa så hon bjöd honom på middag......

MEN han svek henne igen......han blev full och kom aldrig.

Hon sa det senare på kvällen, jag förstog att pappa inte skulle komma. Jag är nog inte så viktig sa min tös!!

Jag svarade henne att jag tycker att du och jag har en mys kväll och att jag älskar henne.

Hmmm UNDRA VAD HAN TÄNKER MED?????


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag skulle dragit vinnaren igår, men fick jobba över i 4 timmar så jag hann verkligen inte. får se om jag hinner innan jobbet idag

2008-12-20 @ 09:55:20
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: Helen

arghhhhhhhhhhhhh.. blir så arg.. det gör ont i hjärtat.. hur kan man lova sånt å sen bara skita i det å dessutom var full...

2008-12-20 @ 14:02:13
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0