Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Då är det torsdag kväll....

I morgon är det sista dagen ....på vårt block i skolan.
Lite ledsamt men men..så e det iallafall.
Jag ska väll försöka krypa till sängs snart....ska försöka gå till syrran i möra kväll (efter middagen) och skriva klart uppgiften och skicka in den.
Ska höra med syrran om vi kan åka på ÖB??
Såg att de hade advents stjärna på fot där för 99 kronor. (Kanske på lunchen el när jag slutar så kan du lämna in papprena då oxå på dagis).
I allafall så älskar de sin moster över allt annat för hon har ju nån film och även ett spel med Greveholm.
Själv vet jag inte vad det är....
Elin ÄLSKAR och spela spel.
Olowf älskar filmen.
Simone ÄLSKAR sin moster över allt annat.

Nu e det nog dags och sova .....

Go natt mina vänner....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0