Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

13 besökare....

Tack för det....

Snart är det jul och jag kan inte koncentrera mej på jul......
Fick nå ryck och städade barnas rum, flyttade om lite grann.
Skulle vilja göra om resten oxå men som sagt det får bli efter jul.....mellandagarna kanske?!
Ska köpa mig en 120 säng.....så slipper jag ligga i soffan, får så himla ont i ryggen av vår gamla säng.

Känns lite konstigt, jag ska flytta till stor rummet så Sim får eget rum och minstingarna får dela rum.
Tror att det kan vara bra i längden.

Mamma ringde idag och fråga vad jag ville ha i julklapp så jag kanske skulle önska mej en säng.......

Jag har talat om för mina barn att i år blir det snålt med julklappar.......men några ska de få iallafall.


Ska kolla på en mp3 åt stora tjejen i morgon.....

Nu ska jag gå och kolla tvn en sväng.....

VI HÖRES I SKIDSPÖRE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0