Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Jag skrev aldrig nåt igår.....

Vi ("min grupp") var på studie besök i går på Plantan, de tar hand om barn med blandade diagnoser bla. Asperger, AdHd, m.m. men även de utan diagnos som inte riktigt har tid och sitta på rumpan och lära sig nått i skolan.
De har upptagnings område i HELA kommunen. Det finns inga flickor där !! Är inte det lite konstigt.....man kan ju undra når de inte fram till dem och inga invandrare heller för den delen.
Jaja det var ett intresant jobb, man arbetar tätt. De har belönings system som jag tyckte var ett himla bra alternativ, lite lockande ATT GÖR JAG NÅTT BRA SÅ BELÖNAS JAG.....annars får jag en mindre plutt.

Ja det var väll lite om vårt studie besök.....vi ställde massor av frågor och fick mycket berättat från dem, vill inte lämna ut några namn pga av tystnads plikten.

Vi ska ha en grupp redovisning och en skriftlig egen inlämning, så här jobbas vidare med detta men då får NI läsare INTE vara med.

Kram till er alla ......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0