Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Här händer inte så mycket ikväll....

Ohh jag var med i en tävling nyss, den slutar nu klockan 23.59.
Man fick välja på halsband,brickor vad man ville det skulle stå.....
JAG ÖNSKADE ATT DET SKA STÅ OLELSI på ena bricken och LYCKA på den andra sen vill jag ha födelseår på baksidan av OLELSI-brickan.
Skulle vara så kul och vinna ett halsband och få bära de jag tycker mest om runt min hals. Vi ska ju snart vara åtskilda på dagarna då jag pluggar och de har skola,lekis och dagis.

*HÅLLER MINA TUMMAR STENHÅRT PÅ ATT JAG BLIR DEN LYCKLIGA SOM VINNER*

(men det är många med så chansen är liten)

MEN HOPPAS KAN MAN JUE ALLTID !!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag får nog beställa, tror jag missade datumet...Farao!! Typiskt mej...

2008-08-12 @ 00:06:10
URL: http://olelsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0