Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Fredagen den 13 onde och denna helg.

Fredagen började bra men slutade som sagt med många funderingar, jag var till läkaren då jag haft muskel värk i snart tre månader om det inte e mer men jag har stått ut.
 Men nu sista månaden har jag varit helt sjukskriven...ja det är tufft.
Utreds nu igen på en annan kronisk sjukdom och jag hoppas på det innersta att det inte är så att jag har denna sjukdom.

Jag har fyra barn...som jag älskar, JAG bara vill inte vara sjuk.
Jag vill vara frisk och kunna åka pulka och trussa runt i snön, se mina barn simma, jag vill se dem växa.

Ja det är tuffa tankar i mitt huvud just nu ....men innerst inne så fixar jag detta med.

Men efter att jag besökt jobbet och sagt att jag jobbar fyra timmar om dagen tills den 29 februari, så jag får känna hur det går. Tar en dag i sänder.

Min dotter var hos en kompis när jag kom hem så jag ringde dit och hon ville jue förstås ha en övernattande kompis här och jag beslutade att så fick det bli, tjejerna blev super glada och har varit i lag hela helgen.

Grabben åkte slalom för första gången i lördags. Han och Lill Ninni sov kvar hos mormor och morfar, då vi skulle gratulera en vän till familjen som fyllde 50 år.

Ja det var väll helgen i korta drag....

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0