Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Ja här går livet på full rullning....

Om livet vore annorlunda....och inte hade några krokben på våra liv.
Undrar just hur det skulle vara och leva då???

Min sambo ligger fortfarande på sjukhuset, i fredags gjorde de en akut operation och satte in en pump i hans rygg. Man kan säga att det är som en svamp som pumpar ut bakterier och annat kladd som gömt sig i såret.

Olowf hade en annan förklaring och det var en råtta som satt där inne och åt upp allt skit sen kissar han ut det i slangen som går till apparaten.

Ja det är många tankar som rörs i huvudet när deras pappa ligger på sjukhus.
Det är beräknat att han kommer hem nu på onsdag men hoppas kan vi jue alltid.

I dag var vi en stund på Lekterapin innan vi gick upp till pappsens rum och det uppskattades verkligen av barnen.
Elin gjorde ett par örhängen och Olowf sågade till en liten bil.

I dag har min största tös dragit ut två tänder, då hon ska få tandställning snart.
Krya på dej gumman!!

Nu sitter barnen och kollar på tvn, Familjen annorlunda.

I morgon ska jag på kurs på eftermiddagen genom jobbet så gör mina timmar där. Det är obligatoriskt.

Näe nu mina vänner får Ni ha en så bra kväll.

Många kramar Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Usch, livet är varken rättvist eller enkelt alla gånger, men snart är ni alla förhoppningsvis samlade hemma igen - friska och krya !

Kram

2012-02-06 @ 21:02:09
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0