Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

4 bäddshytt....



Jag blir så full i skratt jag fick se en blogg som skänkte bort biljetter till typ Åland.
Ja det vore något att överraska familjen med tänkte jag.
Fyra bäddshytt, ja men det passar ju oss...*ler*.

Ler än....Vi e jue inte fyra personer i vår familj, undrar hur jag tänkte??

Förvirrande mamma...
Jag har fyra barn, sen är vi två vuxna. (än så länge, vi bor under samma tak iallafall).

Jag skyller på värmen....ja eller just det en förvirrande mamma som just nu börjat jobba igen efter 1,5 år mammaledigt.
Nu ska man pyssla och dona så att barnen har det bra medans man e borta själv för att kunna leva ett normalt liv och betala räkningar osv.

Ja rätt enkelt, jag har lite för mycket att tänka på.....

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0