Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Livet e bra orättvist...

Denna höst har varit tuffare än andra, jag vill inte gå in på fakta i detta fall och till hänsyn för mina barn.
Men det retar mig att mina barn är inte berättigad till något efter denna otäcka händelse.
Polisen tror att de läker bäst hemma hos oss, obs tror det e ingen som vet något om detta.
Hur mina barn reagerat efter ja det e svårt för folk att sätta sig in i ....det kan ju även komma tillbaks senare i livet.

Jag kommer gå till botten med detta....för lite rättvisa får det gröne vara.


Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Usch, jag har ingen aning om vad som hänt, men jag håller tummar och tår för att allt ska lösa sig till det bästa och att ni alla ska må bra !!

Kramar !



2011-12-14 @ 18:18:05
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0