Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Det var så länge sen jag var här.....

Det går i perioder med mitt skrivande....
Kanske tråkigt för er nära som läser min blogg.

Ialla fall så kan jag tipsa om denn blogg som har Julkalender 2011:
www.muppsan.com

Värt ett besök kan jag lova.

Ja nu inväntar jag samtal så ska jag hämta barnen som bakat pepparkakor i dag.

Vi har även varit på Adventsfest på kyrkan här intill, Elins grupp hade satt upp en Julsoare. Elin var Maria och sjöng även vacker solo sång!!

Ha en bra 3:je advent så hörs vi snart igen...


Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn en Tassimo T20

Åh, Muppsans julkalender är verkligen FANTSATISK i år :) Dock har jag inte haft turen med mig och vunnit något...

Ha en riktigt härlig dag !! kram

2011-12-13 @ 10:58:45
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Åsa

Jag har nu dragit en vinnare i en tävling som du har deltagit i. Kika in och se om det var du som vann, och passa samtidigt på att ta del av ett fantastiskt erbjudande från Steal My Style! Endast för mina läsare.

2011-12-15 @ 11:09:37
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0