Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

När ger NI påskäggen till era barn....

Mina barn ska få sina ägg i morgon....

Har köpt en liten docka till Elin som hon kan hänga på sina byxor...plus tuggummi.

Till grabben har vi köpt ett förstoringsglas...tuggummi.

Till Simone...hmm presenten skriver jag inte ut här utifall hon läser...tuggummi.

Peter skulle ge sin son pengar och jag tycker att summan ska vara lika för alla barnen men men vågar inte säga något mer. (Tjafs ikväll)

Lilla Ingrid får vänta på sitt påskägg till nästa år....förresten hon kan få Alfons dockan som jag fick i vinst.

** Nu hoppas jag alla e nöjda**

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0