Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

En ny morgon dagas...

Go morgon mina vänner och ni andra oxå!!!

Äntligen kan man logga in....igen!!
Sitter ju uppe många nätter, för jag kan inte ligga längre.
Inatt har jag även haft värk i magen (har än till och från)....skulle nog ha ringt förlossningen. Väntar och ser om det avtar....

I dag ska Elin på film-dag på Junis....hon badade i går och målade sina naglar, plockade fram kläder. Vilken liten prinsessa!!

Olowf ska ta vaccin idag.....men vet fortfarande inte om jag ska ge han.

Har varit med på lite tävlingar, så var gärna med du oxå det e bara och klicka på länkarna.

Nu får ni ha en super bra dag så höres vi om en stund!!

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0