Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Ikväll...ska jag ut och vandra.

Det är gymnasie fest ikväll och jag hoppas verkligen att ni sköter er ungdomar. (ler även jag har varit ung).

Jag ska göra ett pass på stan ikväll och det känns bra att göra en insats och att finnas till på stan för er.

När jag var yngre så fanns min pappa på stan....(fast då förstog man inte varför just min pappa var på stan och rände (skratt), i dag finns jag där ute bland ungdomarna.

Jag har ju själv små barn och jag hoppas det tar några år innan mina är där och ränner.....MEN jag kommer finnas där då med.

Nu ska vi först mysa i soffan och kika på Så ska det låta......lite chips och ostkrokar sen är det kvällen för mina barn.

Ha nu en bra kväll ...så hörs vi kanske inatt när jag kommer hem eller i morgon bitte.

Kramizar Nettan och Olelsi.

Kommentarer
Postat av: MissC

Han är 4 1/2år :)

Vilken ålder är det på dina?

Ha en bra kväll då! Å hoppas det blir lugnt!

KRAM

2009-03-13 @ 19:59:32
URL: http://missc.bloggagratis.se
Postat av: Helen

bra jobbat.. du tar ditt ansvar.. kram

2009-03-13 @ 21:23:12
URL: http://helenw78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0