Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

God morgon!!

Har nyss vaknat och min hals är som sandpapper. Barnen har haft en kompis här i natt ojoj...men det gick bra det oxå.
I dag nyser hela bunten ....

I dag ska Simone åka bort till en klasskompis, över dagen.

Jag och Elin ska följa med en granne till Kjelles (allt i allo butik). Om jag orkar....

Olowf är hos sin moster http://lisa89.blogg.se/
Kika gärna in hos henne!!

Katta ligger på sängen och sover....

Nu har vi väll uppdaterat....Läget!!

Jo tävlingen.....den är avslutad men dessvärre har jag inte hunnit dragit någon än men det kommer jag lovar!!

Den som väntar på något gott......

Nys och Kram Nettan /Olelsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0