Köp dina partylinser hos PartyStuff.se

Måndag kväll....19/1-09.

Har inte mått nå bra idag.... men vi har varit på sjukhuset med Elin. Vi fick lite tips att hon måste ha ett par riktiga tränningsskor på  henne. Men då kom ju problemet att de andra barnen får ej ha skor.....på lekis!!
Men för att hon ska kunna vara med så måste hon ha skor så jag ska ta mig ett snack i morgon med dem.
Även inneskor ett par som är stadiga så hon kan gå.

I kväll somnade barnen tidigt, Elin somnade klockan 18.00 och Olle vid halv åtta. Så tyst det blev men man behöver tystnaden....
Men jag är inte van tystnad så det e pärs ibland.....

Nu ska jag försöka sova jag med....

Var gärna med på tävlingarna som jag länkat om, från singel,smink och skor m.m. kanske något passar er!!!!

Ha en bra natt mina vänner så hörs vi i morgon!!

KRAMAR I MASSOR !!!




Kommentarer
Postat av: Loo

nej den är kvar! Den avslutas i slutet av veckan istället för i söndags (förrgår). Har så mycket att göra i skolan, så jag tänkte ge den en liten längre tid.

2009-01-20 @ 07:30:10
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: leah

Oj är du sjuk?

Verkar som att alla blir det nuförtiden..

2009-01-22 @ 00:53:34
URL: http://leahstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0